Regulamin sklepu internetowego Nessing.pl

1. Postanowienia ogólne

Sklep internetowy działający pod adresem www.nessing.pl prowadzony jest przez:
D.J.K. Dawid Kaliciecki, NIP 7343325171,
ul. Jurajska 60b/2, 32-085 Modlnica, Polska (dalej „Sprzedawca”).

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu, składania zamówień, zawierania umów sprzedaży, realizacji dostaw, płatności, a także zasady zwrotów, odstąpienia od umowy i reklamacji.

Kontakt: e-mail shop@nessing.pl, tel. +48 788 962 037

2. Składanie zamówień i zawieranie umowy

Zamówienia można składać poprzez:

Zawarcie umowy następuje w chwili potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę. W przypadku płatności z góry – po zaksięgowaniu należności.

Ceny produktów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (jeśli dotyczy).

3. Metody płatności

Dostępne formy płatności:

  • przelew tradycyjny na konto Sprzedawcy,
  • szybkie płatności Paynow (mBank) – w tym BLIK, karty płatnicze, szybkie przelewy, PayPal.

Brak zaksięgowania płatności w terminie 3 dni roboczych może skutkować anulowaniem zamówienia chyba, że ustalono inaczej.

4. Dostawa

Dostępne formy i ceny dostawy:

  • Paczkomat InPost – 14 zł,
  • Kurier InPost – 17 zł,
  • Poczta Polska (zagranica) – 25 zł.

Czas realizacji:

  • produkty dostępne od ręki – 1–3 dni robocze,
  • produkty na zamówienie – do 5 dni roboczych (chyba że przy produkcie wskazano inaczej).

Towar dostarczany jest na adres wskazany przez Klienta lub do wybranego paczkomatu.

5. Odstąpienie od umowy (zwroty)

  • Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu, bez podania przyczyny.
  • Oświadczenie o odstąpieniu należy przesłać e-mailem: shop@nessing.pl.
  • Produkt należy odesłać w ciągu 14 dni od zgłoszenia odstąpienia, w stanie niepogorszonym.
  • Zwroty należy kierować na adres paczkomatu: PZE01M.
  • Koszt odesłania produktu ponosi Klient.
  • Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, tą samą metodą, którą dokonano płatności (chyba że ustalono inaczej).

6. Reklamacje i rękojmia

  • Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, jeśli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  • Reklamacje należy zgłosić na adres e-mail: shop@nessing.pl, podając opis wady i dane zamówienia.
  • Reklamowany produkt należy odesłać na adres paczkomatu PZE01M.
  • Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni.
  • W przypadku uznania reklamacji – produkt zostanie naprawiony, wymieniony lub Sprzedawca zwróci równowartość ceny wraz z kosztami dostawy.

7. Zamówienia indywidualne

Sprzedawca realizuje również biżuterię personalizowaną na indywidualne zamówienie.
Aby złożyć zamówienie, skontaktuj się przez e-mail: shop@nessing.pl lub media społecznościowe. Razem stworzymy wyjątkową biżuterię, dopasowaną do Twoich marzeń.

8. Dane osobowe

Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca. Dane przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji zamówień. Szczegóły w dokumencie „Polityka prywatności”.

9. Postanowienia końcowe

  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym Kodeks cywilny i ustawa o prawach konsumenta.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, przy czym zmiany nie naruszają praw nabytych Klientów.
  • Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie Sklepu.